Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

tel. 0048 12 431 12 33,      0048 502 110 149

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Procedura Reklamacyjna

Naszym klientom oferujemy produkty dobrej jakości pochodzące od oficjalnych dystrybutorów na terenie Polski. Zakupiony u nas sprzęt posiada gwarancję zapewniona przez dystrybutorów, realizowaną przez autoryzowane serwisy na terenie Polski.

Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem sklep@miwodent.pl lub w formie pisemnej na adres Miwo-Dent, ul. Starowiślna 40, 31-032 Kraków.

Naprawy realizowane są za naszym pośrednictwem po uprzednim dostarczeniu towaru wraz z opisem usterki. Wadliwy towar należy zapakować w oryginalne opakowanie wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, które klient otrzymał przy zakupie (okablowanie, sterowniki, instrukcje itp.) Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (fakturę VAT bądź paragon)

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:  imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego; datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji; przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego; wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

VI/. Odstąpienie od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego Miwo-Dent, należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@miwodent.pl.  Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Przesyłkę należy nadać na adres Miwo-Dent, ul. Starowiślna 40, 31-523 Kraków.

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]

…………………………….

…………………………….

…………………………….

 

 

Ja………………………………

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….………………………………………………………………………………………………………….,

numer oferty……………………………………… .

Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ………………………………………

 

Imię i nazwisko…………………………………………………………

Login Allegro……………………………………………………………

Adres …..…………………….……..…………………………………..

Data……………………………………………………………………..

…….……………………………………………………………………

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej).



VI/. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od umowy przez zamawiającego, sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Należność zostanie zwrócona w taki sposób, jakiego użył konsument dla dokonania płatności, chyba że zamawiający zgodził się na inny sposób zwrotu, nie wiążący się dla niego  żadnymi kosztami. Jeżeli jednak zamawiający dla dostarczenia towaru zdecydował się na inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów z tym związanych.

VII/. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

1.Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Witryna stworzona na platformie